Werkwijze

Hoe werkt het?

Als u kiest voor een abonnement dan koopt u een vaste dag(en) in de uitlaat.

Hierdoor bent u altijd verzekerd van een plekje voor uw hond in de week(en) en dag(en) die u koopt.


Hoe zit het met afzeggen?

Afzegging gelieve 24 uur van tevoren.

Mocht het voorkomen dat uw hond een dag niet mee hoeft met de uitlaat, dan kunt u deze wandeling tot maximaal 4 weken hierna inhalen op basis van beschikbaarheid.

  

Vakantie

Wanneer u op vakantie gaat dient u dit 4 weken van tevoren door te geven.

In uw vakantie zal uw abonnement doorlopen.

Echter zullen de abonnement s kosten in deze periode voor 50% in rekening worden gebracht op het voor u betreffende abonnement.

Hiermee behoud u uw plek binnen de uitlaatservice.

Let op, dit is dus anders dan een spontane afzegging waarbij uitlaatbeurten kunnen worden ingehaald op basis van beschikbaarheid.

  

Hoe bij loopsheid of langdurige ziekte?

In dit soort gevallen kan het abonnent gestopt worden. Let op, hiermee komt de plek wel vrij voor andere honden en kan het zijn dat er bij het herstarten geen plek meer is!

Wilt u graag uw vaste plek behouden, dan reken ik 50% abonnementskosten voor het op u betreffende abonnement.

 

Wat als de hond niet meer mee hoeft met de uitlaat?

Bij abonnementen heeft u een opzegtermijn van 4 weken voor aanvang van het laatste abonnement.

Echter is dit bij overlijden uiteraard niet van toepassing. Hierbij vinden wij altijd een passende oplossing.


Waarom een abonnement in plaats van een rittenkaart?

Met een abonnement bent u altijd zeker van uw plek in de uitlaat.

Met een rittenkaart is het altijd op basis van beschikbaarheid.

Ook zijn abonnementen goedkoper dan een rittenkaart.


Verhinderingen

Mocht het zo zijn dat ik op vakantie ben, een vrije dag heb of ziek ben dan worden deze dagen niet in rekening gebracht.

Mijn vakantie en vrije dagen worden minimaal 8 weken van tevoren kenbaar gemaakt.

Bij extreme weersomstandigheden word de wandeling aangepast of zo nodig gecanceld.